20.06.2024 - 26.09.2024 / 08:00H / Grad
04.07.2024 - 01.08.2024 / 20:00H / MMC
23.07.2024 - 24.07.2024 / 21:15H / Kazalište Antonio Gandusio
24.07.2024 - 25.07.2024 / 21:30H / Kazalište Antonio Gandusio
25.07.2024 - 27.07.2024 / 11:00H / Kazalište Antonio Gandusio
25.07.2024 - 26.07.2024 / 21:30H / Kazalište Antonio Gandusio
26.07.2024 - 27.07.2024 / 21:00H / Kazalište Antonio Gandusio
29.07.2024 - 30.07.2024 / 19:00H / Kazalište Antonio Gandusio
29.07.2024 - 31.07.2024 / 21:00H / Kazalište Antonio Gandusio
Obrazovanje

Na radionici će se obrađivati sljedeće:

-          Osnove digitalnog marketinga: uvod, razumijevanje ciljane publike i konkurencije

-          Izrada digitalnih materijala i sadržaja: digitalna obrada slike, izrada sadržaja za potrebe oglašavanja, izrada promotivnih materijala

-          Google Ads: kreiranje Google Ads računa, postavljanje kampanja i odabir ključnih riječi

-          SEO (optimizacija tražilice): osnove SEO-a za bolje rangiranje

-          Oglašavanje na društvenim mrežama: kreiranje Facebook i Instagram stranice za poslovnu svrhu, Oglasne kampanje na Facebooku i Instragramu

-          Analiza i praćenje: korištenje Google Analytics alata za praćenje rezultata, analiza uspješnosti kampanja i prilagodbe

-          E-mail marketing: osnove e-mail marketinga i izrada kampanje

-          Retargeting i remarketing: marketinške strategije za ponovno privlačenje pažnje korisnika koji su pokazali interes u određenim aktivnostima

-          Recenzije: upravljanje online recenzijama i reputacijom, poticanje recenzija

Trajanje radionice: 30 školskih sati

Dinamika nastave: dvaput tjedno po 2 školska sata u kasno popodnevnim, večernjim terminima po dogovoru

Planirani početak nastave: 26. veljače 2024.

Mjesto nastave: Učionice Doma kulture, treći kat (Trg m. Tita 12, Rovinj-Rovigno)

Voditeljica: Monika Marković Šurlina, mag.educ.inf.

Cijena radionice po polazniku: 130,00 eura

Info i upisi: 095 211 6578 / 841 246

 

 

 

Partneri