
Na radionici će se obrađivati sljedeće:
- Osnove digitalnog marketinga: uvod, razumijevanje ciljane publike i konkurencije
- Izrada digitalnih materijala i sadržaja: digitalna obrada slike, izrada sadržaja za potrebe oglašavanja, izrada promotivnih materijala
- Google Ads: kreiranje Google Ads računa, postavljanje kampanja i odabir ključnih riječi
- SEO (optimizacija tražilice): osnove SEO-a za bolje rangiranje
- Oglašavanje na društvenim mrežama: kreiranje Facebook i Instagram stranice za poslovnu svrhu, Oglasne kampanje na Facebooku i Instragramu
- Analiza i praćenje: korištenje Google Analytics alata za praćenje rezultata, analiza uspješnosti kampanja i prilagodbe
- E-mail marketing: osnove e-mail marketinga i izrada kampanje
- Retargeting i remarketing: marketinške strategije za ponovno privlačenje pažnje korisnika koji su pokazali interes u određenim aktivnostima
- Recenzije: upravljanje online recenzijama i reputacijom, poticanje recenzija
Trajanje radionice: 30 školskih sati
Dinamika nastave: dvaput tjedno po 2 školska sata u kasno popodnevnim, večernjim terminima po dogovoru
Planirani početak nastave:
Mjesto nastave: Učionice Doma kulture, treći kat (Trg m. Tita 12, Rovinj-Rovigno)
Voditeljica: Monika Marković Šurlina, mag.educ.inf.
Cijena radionice po polazniku: 130,00 eura
Info i upisi: 095 211 6578 / 841 246